KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

national encoding

Polish translation: lokalna strona kodowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:national encoding
Polish translation:lokalna strona kodowa
Entered by: Piotr Bienkowski

06:50 Jul 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: national encoding
ELS allows you to view Internet pages in your national encoding.
svtl
lokalna strona kodowa
Explanation:
oryginał trochę jest dziwny, no normalnie powinno być "code page" - encoding wi±że się z szyfrowaniem

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-17 07:11:30 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Inni \"pros\" chyba trochę sobie stroj± żarty z mojej literówki, ale fakt pozostaje faktem, że \"national encoding\" na oznaczenie strony kodowej daje w google raczej niewiele trafień
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2lokalna strona kodowa
Piotr Bienkowski
5kodowanie języka1 A Tradovium


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
lokalna strona kodowa


Explanation:
oryginał trochę jest dziwny, no normalnie powinno być "code page" - encoding wi±że się z szyfrowaniem

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-17 07:11:30 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Inni \"pros\" chyba trochę sobie stroj± żarty z mojej literówki, ale fakt pozostaje faktem, że \"national encoding\" na oznaczenie strony kodowej daje w google raczej niewiele trafień


    Own experience
Piotr Bienkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: nie mogę się temu sprzeciwić, zwłaszcza wyjaśnienie jest doskonałe
1 min

agree  bartek: No, mnawet ja zrozumiałam
2 mins

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kodowanie języka


Explanation:
encoding property lub jak kto woli "code page" or "character set"
okre¶la jakiego zestawu znaków należy
użyć
W powyższym zdaniu najlepszy wybór w tłumaczeniu to: "język lokalny".

1 A Tradovium
Poland