KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

spelling input

Polish translation: wprowadzenie przez literowanie


08:01 Aug 12, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: spelling input
It's function of an electronic dictionary.
Using this fuction ones could say a word letter by letter and find the desired word.
svtl
Polish translation:wprowadzenie przez literowanie
Explanation:
wprowadzenie (danej) litera po literze
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5przeliterowanie
Teresa Goscinska
4 +1wprowadzenie przez literowanie
leff


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wprowadzenie przez literowanie


Explanation:
wprowadzenie (danej) litera po literze

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
5 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
przeliterowanie


Explanation:
Przliterowanie wystarczy, nie jest konieczne tlumaczenie Input

Przyklady:

Midwest
... obcojęzycznych. Jeżeli w trakcie rozmowy pojawiają się nazwiska, lub
nazwy własne, literuj je lub poproś rozmówcę o przeliterowanie. ...
www.midwest.pl/publikacje/porady/?str=2_1 - 16k - Cached - Similar pages

bok
... i lotnisko - pozdrowienia, przedstawianie się, pytanie o pochodzenie i narodowość,
pytanie o imię, dziękowanie, prośba o powtórzenie i przeliterowanie ...
www.italicus.com.pl/grupaa.htm - 3k - Cached - Similar pages

Balls of Steel - Gry - Wirtualna Polska
... Są też klasyczne bonusy (za przeliterowanie napisu, za trafienie w odpowiedni
dołek), gdyż bez nich żaden porządny stół się nie obędzie. ...
www.gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=recenzja,53 - 35k - Cached - Similar pages

FotoTok - Photo
... imieniu. Chyba szybciej mysle niz moge stukac na klawiaturze, przez
to te przeliterowanie. Jacek Nowak, 141 dni temu. aaa. to trudno. ...
fototok.art.pl/photo.php?p=6008 - 18k - Cached - Similar pages

INFOLINIA - nowa metoda wsparcia sprzedaży: Serwis Kadry
... z maszyną - tylko "żywy" operator może ich zadowolić, - lepszej jakości danych,
na przykład można natychmiast poprosić dzwoniącego o przeliterowanie ...
www.sprzedaz.info.pl/artykuly/4600.htm - 41k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish