KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

network convergence

Polish translation: konwergencja sieci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:network convergence
Polish translation:konwergencja sieci
Entered by: Marcelina Haftka

15:53 Apr 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: network convergence
Zainteresowania (pozycja w cv):
"IT & networks - network convergence".

Thanks in advance!
Marcelina Haftka
Poland
konwergencja sieci
Explanation:
http://tinyurl.com/4xgowk
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Spotkałam później ten termin w materiałach różnych uczelni i ośrodków badawczych.

Dziękuję obu Odpowiadającym!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5integracja sieciKSzafranski
4konwergencja sieci
Adam Lankamer


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konwergencja sieci


Explanation:
http://tinyurl.com/4xgowk

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95
Grading comment
Spotkałam później ten termin w materiałach różnych uczelni i ośrodków badawczych.

Dziękuję obu Odpowiadającym!

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
integracja sieci


Language variant: łączenie sieci

Explanation:
doskonale oddaje samą ideę pracy specjalisty od sieci, czyli łączenie sieci LAN i WAN w celu stworzenia sieci obejmującej duży obszar i łączącej różne odmiany

KSzafranski
Native speaker of: Native in PolishPolish