KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

mobile software applications for mobile communication devices

Polish translation: oprogramowanie do przenośnych urządzeń komunikacyjnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mobile software applications for mobile communication devices
Polish translation:oprogramowanie do przenośnych urządzeń komunikacyjnych
Entered by: YahoS

07:55 Aug 26, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / applications
English term or phrase: mobile software applications for mobile communication devices
wykaz towarów, klasa 9

downloadable mobile software applications for mobile communication devices
Monika Kasińska
Poland
oprogramowanie do przenośnych urządzeń komunikacyjnych
Explanation:
jakoś tak krócej i może to samo i może zrozumiałe?
a jescze lepiej "oprogramowanie do telefonów komórkowych"
Selected response from:

YahoS
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1oprogramowanie do przenośnych urządzeń komunikacyjnych
YahoS
4aplikacje/oprogramowanie mobilne dla mobilnych urządzeń komunikacyjnych
Adam Lankamer


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aplikacje/oprogramowanie mobilne dla mobilnych urządzeń komunikacyjnych


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Za dużo tej mobilności.:)
11 hrs
  -> wbrew pozorom nie chodzi o telefony, albo nie tylko o telefony

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
oprogramowanie do przenośnych urządzeń komunikacyjnych


Explanation:
jakoś tak krócej i może to samo i może zrozumiałe?
a jescze lepiej "oprogramowanie do telefonów komórkowych"

YahoS
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Zgadza się - telefony mobilne jeszcze się chyba nie przyjęły.:)
9 hrs
  -> thx :)