KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

desktop dialing

Polish translation: wybieranie numerów/nawiązywanie połączeń przy użyciu komputera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:desktop dialing
Polish translation:wybieranie numerów/nawiązywanie połączeń przy użyciu komputera
Entered by: Anna Fitak

06:32 Sep 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: desktop dialing
ten zwrot pojawia się instrukcji obsługi telefonu, brak kontekstu
Anna Fitak
Poland
wybieranie numerów/nawiązywanie połączeń przy użyciu komputera
Explanation:
Nie mam pewności, ale o to może chodzić (jeśli potwierdzają to inne części tej instrukcji).

Tak jak tutaj:
http://www.linux-magazine.com/w3/issue/63/KPhone.pdf

inna możliwość, ściślejsza: ...z poziomu pulpitu komputera
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wybieranie numerów/nawiązywanie połączeń przy użyciu komputera
Maciek Drobka
1 +1wybieranie w oknie dialogowym/ekranierobwoj


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wybieranie numerów/nawiązywanie połączeń przy użyciu komputera


Explanation:
Nie mam pewności, ale o to może chodzić (jeśli potwierdzają to inne części tej instrukcji).

Tak jak tutaj:
http://www.linux-magazine.com/w3/issue/63/KPhone.pdf

inna możliwość, ściślejsza: ...z poziomu pulpitu komputera

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 237

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: a jak to wygląda w instrukcji Skype? :) // ja tylko tak z ciekawości, bo mi się nie chce sprawdzać :)
28 mins
  -> dzięki, co do Skype, to nie mam pojęcia...//nawet sprawdziłem, ale pomoc jest tylko online, a tam trudno od razu coś wyszperać

47 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
wybieranie w oknie dialogowym/ekranie


Explanation:
albo tak

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: a jak to wygląda w instrukcji Skype? :) // ja tylko tak z ciekawości, bo mi się nie chce sprawdzać :)
24 mins
  -> dziekuję, wziąłem ze słownika