KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

indial

Polish translation: bezpośrednie połączenie z numerem wewnętrznym


13:18 Sep 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: indial
instrukcja oprogramowania dla telefonu
Anna Fitak
Poland
Polish translation:bezpośrednie połączenie z numerem wewnętrznym
Explanation:
(bez pośrednictwa centrali)

Tak wynika z tych opisów:
http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&suggon=0&q="indial...

A jeśli musisz zachować mniej więcej rozmiar oryginału, to nic krótszego od 'bezp. wew.' nie przychodzi mi do głowy.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję, chyba o to właśnie chodzi, jeśli nie chcieli udostępnić mi oprogramowania, żebym mogla zobaczyć interfejs, niech się sami produkują nad długością, pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4numer DIDArrakis
3bezpośrednie połączenie z numerem wewnętrznym
Maciek Drobka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bezpośrednie połączenie z numerem wewnętrznym


Explanation:
(bez pośrednictwa centrali)

Tak wynika z tych opisów:
http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&suggon=0&q="indial...

A jeśli musisz zachować mniej więcej rozmiar oryginału, to nic krótszego od 'bezp. wew.' nie przychodzi mi do głowy.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 237
Grading comment
dziękuję, chyba o to właśnie chodzi, jeśli nie chcieli udostępnić mi oprogramowania, żebym mogla zobaczyć interfejs, niech się sami produkują nad długością, pozdrawiam

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
numer DID


Explanation:
Myślę, że chodzi tutaj nie tyle o funkcję, ale u możliwość ustawienia wirtualnego numeru wewnętrznego DID tego konkretnego telefonu.

--------------------------------------------------
Note added at   21 min (2008-09-01 13:39:59 GMT)
--------------------------------------------------

Można też nazwać numerem DDI (DID to terminologia w USA, a DDI w Europie), albo opisowo, bezpośredni numer wewnętrzny.

Arrakis
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8