KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

forward arrow

Polish translation: klawisz prawej strzałki


16:29 Jul 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: forward arrow
chodzi oczywiście o jeden z klawiszy ze strzałką
hadraadae
Polish translation:klawisz prawej strzałki
Explanation:
strzałka w prawo.
Na ogół strzałka skierowana w prawo oznacza przesunięcie do przodu, a w lewo - do tyłu.

Np. "...ALT+STRZAŁKA W PRAWO
Przejść do następnej strony

ALT+STRZAŁKA W LEWO
Przejść do poprzedniej strony.." http://www.e-biblia.nadzieja.pl/inne/ulatwienia.html

"..control-f lub strzałka w prawo: przesunięcie o znak do przodu
control-b lub strzałka w lewo: przesunięcie o znak do tyłu .." http://pl.wikipedia.org/wiki/EMACS

:)
Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
strzałka w prawo - dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1strzałka w przód
Andrzej Lejman
4klawisz prawej strzałki
Magda Dziadosz
4 -2strzałka a górę
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
strzałka a górę


Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-09 16:34:56 (GMT)
--------------------------------------------------

klawisz ze strzalką w górę :-)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: no nie
3 mins

disagree  leff: zdecydowanie nie
25 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
strzałka w przód


Explanation:
jak w magnetofonach, magnetowidach etc.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-09 16:38:36 (GMT)
--------------------------------------------------

w górę/dół: up/down arrow

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 162

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
23 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klawisz prawej strzałki


Explanation:
strzałka w prawo.
Na ogół strzałka skierowana w prawo oznacza przesunięcie do przodu, a w lewo - do tyłu.

Np. "...ALT+STRZAŁKA W PRAWO
Przejść do następnej strony

ALT+STRZAŁKA W LEWO
Przejść do poprzedniej strony.." http://www.e-biblia.nadzieja.pl/inne/ulatwienia.html

"..control-f lub strzałka w prawo: przesunięcie o znak do przodu
control-b lub strzałka w lewo: przesunięcie o znak do tyłu .." http://pl.wikipedia.org/wiki/EMACS

:)
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
strzałka w prawo - dziękuję