KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

screen version

Polish translation: wersja ekranowa


09:07 Jan 18, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computing
English term or phrase: screen version
HTML – interactive screen version
Wojciech Wołoszyk
Poland
Polish translation:wersja ekranowa
Explanation:
interaktywna wersja ekranowa
Selected response from:

leff
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wersja z interaktywnym monitorem/ekranem
maciejm
4 +1wersja ekranowa
leff
4wersja interaktywna wyświetlana na monitorze
PAS


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wersja z interaktywnym monitorem/ekranem


Explanation:
Tu chodzi o "interactive screen", a nie o "screen version"

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: z interaktywnym ekranem, niezależnie od rodzaju/typu itd. monitora
2 hrs
  -> Dzięki

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wersja interaktywna wyświetlana na monitorze


Explanation:
w raporcie wyświetlanym w formacie HTML można coś robić (zmieniać itp.) w odróżnieniu od "sztywnej" wersji PDF

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wersja ekranowa


Explanation:
interaktywna wersja ekranowa

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  medyk
26 mins