KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

node mode

Polish translation: tryb gospodarza, tryb dostępności z zewnątrz


13:13 Apr 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / wszystko
English term or phrase: node mode
funkcja w komputerze. Nie proście o kontekst. Jest to funkcja, której nie wolno dołączyć w oprogramowanieu
bartek
Polish translation:tryb gospodarza, tryb dostępności z zewnątrz
Explanation:
tekst masz jak widze hakerski, więc i tak do niego trzeba podejść
node to w tym języku
A host machine on the network
Czyli dostęp do niej mozna mieć z zewnątrz, co podoba się hakerom
W takim razie pewnie chodzi o zakaz tego typu praktyk
Selected response from:

ArturSz
United Kingdom
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tryb gospodarza, tryb dostępności z zewnątrz
ArturSz
3tryb węzłowyRobert Trojanowicz


Discussion entries: 6





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tryb węzłowy


Explanation:
jeśli chodzi o tryb transmisji danych to można tak powiedzieć

Robert Trojanowicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tryb gospodarza, tryb dostępności z zewnątrz


Explanation:
tekst masz jak widze hakerski, więc i tak do niego trzeba podejść
node to w tym języku
A host machine on the network
Czyli dostęp do niej mozna mieć z zewnątrz, co podoba się hakerom
W takim razie pewnie chodzi o zakaz tego typu praktyk

ArturSz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dzięki :-)