KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

logic bomb

Polish translation: bomba logiczna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:logic bomb
Polish translation:bomba logiczna
Entered by: bartek

13:15 Apr 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / wszystko
English term or phrase: logic bomb
funkcja w komputerze. Nie proście o kontekst. Jest to funkcja, której nie wolno dołączyć w oprogramowaniu. Mam swoje przypuszczemis (kalka?)
bartek
bomba logiczna
Explanation:
"bomba czasowa" (ang. time bomb), "bomba logiczna" (ang. logic bomb) - fragment programu podejmujący działanie tylko w okreœlonym czasie (np. dzień urodzin autora programu) lub w momencie spełnienia ustalonych warunków;
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2bomba logiczna
Andrzej Lejman
4kalka
ArturSz


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bomba logiczna


Explanation:
"bomba czasowa" (ang. time bomb), "bomba logiczna" (ang. logic bomb) - fragment programu podejmujący działanie tylko w okreœlonym czasie (np. dzień urodzin autora programu) lub w momencie spełnienia ustalonych warunków;



    Reference: http://www.clico.pl/software/checkpoint/html/budujemy_firewa...
Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 162
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MateuszJ
1 min

agree  leff
2 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kalka


Explanation:
fragment kodu ktory ujawnia sie kiedy np programiste zwolnią z pracy :D


    Reference: http://www.yourwindow.to/information-security/gl_logicbomb.h...
ArturSz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40