KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

blower

Polish translation: ..przy pomocy sprężonego powietrza...


16:42 Dec 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: blower
Clean the lens with a commercially available blower and/or lens cleaner.
Anna Korzeniowska-Bihun
Polish translation:..przy pomocy sprężonego powietrza...
Explanation:
Blower - pojemnik ze sprezonym powietrzem do przedmuchwania delikatnych elementow, takich jak np. wlasnie soczewki
Selected response from:

Macieks
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4..przy pomocy sprężonego powietrza...Macieks
3gumowa gruszka
Himawari


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
..przy pomocy sprężonego powietrza...


Explanation:
Blower - pojemnik ze sprezonym powietrzem do przedmuchwania delikatnych elementow, takich jak np. wlasnie soczewki

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję bardzo!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gumowa gruszka


Explanation:
Dziala na zasadzie sprezonego powietrza, oczywiscie ;)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 30 mins (2004-12-07 22:13:12 GMT)
--------------------------------------------------

Chyba ten link jest wlasciwy:
http://www.cyfrowe.pl/akcesoria_pp.php?dz=aparaty&sort=nazwa...


    www.cyfrowe.pl/akcesoria_pp. php?dz=aparaty&sort=nazwa&idK=19 - 41k - 6 Gru 2004
Himawari
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12