KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

cartridge-operated tool

Polish translation: narzędzie na naboje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cartridge-operated tool
Polish translation:narzędzie na naboje
Entered by: magdat

20:32 May 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
English term or phrase: cartridge-operated tool
chodzi podejrzewam o elektronarzedzia, tak podejrzewam z kontekstu
magdat
narzędzie na naboje
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/759308

i zeby mi zaraz pidzej nie napisal czegos .... oto i jego wersja
osadzak

http://www.proz.com/kudoz/907876
Selected response from:

bartek
Grading comment
teresa chyba podala dwie wersje, dzieki michal
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pistolety do wstrzeliwania (kołków, gwoździ)/osadzaki
Michal Berski
3narzędzie na naboje
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
narzędzie na naboje


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/759308

i zeby mi zaraz pidzej nie napisal czegos .... oto i jego wersja
osadzak

http://www.proz.com/kudoz/907876

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382
Grading comment
teresa chyba podala dwie wersje, dzieki michal

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pistolety do wstrzeliwania (kołków, gwoździ)/osadzaki


Explanation:
Ale tylko takie, które ładuje się magazynkami (cartridge), ale teraz chyba wszystkie mają magazynki.
Hilti nazywa takie coś osadzakiem

Spotkałem się też z kołkownicą, ale gugl mówi, że to się tyczy głównie gier komputerowych


--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2005-05-15 21:06:54 GMT)
--------------------------------------------------

Z tym, że osadzaki niekoniecznie muszą być na naboje


    Reference: http://www.hilti.pl/holpl/modules/editorial/edit_listpage.js...
Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19