KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

sheeting

Polish translation: osłona / pokrycie / przykrycie od góry


20:17 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / scaffolding
English term or phrase: sheeting
***Sheeting
To prevent objects falling or being dropped onto the public highway, and also to improve workers’ comfort (rain, cold, wind, etc.), scaffolds may be enclosed with ***sheeting.
***Sheeting may consist, for example, of wire netting, corrugated sheets, nets, plastic elements or wooden panels.
tabor
Poland
Polish translation:osłona / pokrycie / przykrycie od góry
Explanation:
tak dalabym ze wzgledu na mnogość mozliwosci
Selected response from:

bartek
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2osłona / pokrycie / przykrycie od góry
bartek
4poszycie (boczne)yastee


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
osłona / pokrycie / przykrycie od góry


Explanation:
tak dalabym ze wzgledu na mnogość mozliwosci

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
5 mins

agree  Marian Krzymiński
16 mins

agree  Grzegorz Kurek
29 mins

disagree  yastee: przykrycie rusztowania od góry nie chroni przed zrzucaniem lub spadaniem przedmiotów z rusztowania na drogę publiczną
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poszycie (boczne)


Explanation:
- zapobiega przed spadnięciem lub zrzuceniem przedmiotów z rusztowania na drogę publiczną,
- chroni robotników przed wiatrem (jeśli nie jest wykonane z siatki) oraz częściowo przed opadami atmosferycznymi (wdmuchiwaniem deszczu i śniegu przez boczny wiatr)
- a tym samym jest nieco cieplej.

Przykrycie rusztowania daszkiem od góry zupełnie nie chroni przed spadaniem z niego przedmiotów na drogę publiczną!

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-08 23:57:27 GMT)
--------------------------------------------------

ew. burty zabezpieczające, siatka zabezpieczająca

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-02-09 08:34:51 GMT)
--------------------------------------------------

"SIATKI DO RUSZTOWAŃ Siatki do rusztowań tkane z polietylenu produkowane są w kolorze zielonym. Zdecydowanie poprawiają bezpieczeństwo w czasie pracy na rusztowaniach. Zabezpieczają przed ewentualnym spadaniem narzędzi lub elementów tynku oraz osłaniają przed padającym deszczem".
Zdjęcia:
http://www.rew-ton.pl/index.php?option=com_content&task=view...

"Plandeki stosowane są do osłony rusztowań w okresie jesienno-zimowym, przy piaskowaniu itp. Wykonane są z polietylenu: tkanina 12 x 12 TEX obustronnie powlekana. Mocne, wielokrotnego użytku dzięki małej wadze (180g/m2) łatwe w montażu. Zastosowanie nagrzewnic na rusztowaniu okrytym plandekami umożliwia prowadzenie prac przy niskich temperaturach otoczenia".
(Cytat ze strony www jak wyżej)

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15