KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

textiles

Polish translation: liny wykonane z włókien


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:textiles
Polish translation:liny wykonane z włókien
Entered by: Marian Krzymiński

22:06 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / rope access equipment
English term or phrase: textiles
Textiles
Special attention should be given to textiles:
- contact with chemicals should be avoided
- textiles should be checked for other damage such as abrasion and cuts;
- if in contact with rust textiles should be washed;
- textile items that have endured a severe shock should be replaced (significant impact force);
tabor
Poland
liny wykonane z włókien
Explanation:
W tym kontekście są to liny wspinaczkowe zabezpieczające itp, itd wykonane z włókien nie z drutu stalowegoczy materiałów kompozytowych. W rzeczonym tekście przestrzegają użytkownika żeby:
-unikać kontaktu takich lin z chemikaliami,
-sprawdzać czy nie są przetarte lub nacięte,
-po kontakcie z rdząnalezy je przepłukać,
-po poddaniu takiej liny dużemu obciążeniu dynamicznemu należy ja wymienić, to tyle
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję Marianowi Krzymińskiemu, Katarzynie i Rafałowi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5liny wykonane z włókien
Marian Krzymiński
4tekstyliaKatarzyna Landsberg-Polubok
3tkaniny, elementy tkane, włókniny
Rafal Korycinski


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tkaniny, elementy tkane, włókniny


Explanation:
A podałbyś trochę wiecej kontekstu, to może coś lepszego udałoby się stworzyć.

Rafal Korycinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 55

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tekstylia


Explanation:
dlaczego nie? Nie chodzi czasem o geotekstylia?

Katarzyna Landsberg-Polubok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 26

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Rafal Korycinski: Może i chodzi. ale wtedy to raczej geowłóknina. Kontekst pozostaje tajemnicą :-(
8 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
liny wykonane z włókien


Explanation:
W tym kontekście są to liny wspinaczkowe zabezpieczające itp, itd wykonane z włókien nie z drutu stalowegoczy materiałów kompozytowych. W rzeczonym tekście przestrzegają użytkownika żeby:
-unikać kontaktu takich lin z chemikaliami,
-sprawdzać czy nie są przetarte lub nacięte,
-po kontakcie z rdząnalezy je przepłukać,
-po poddaniu takiej liny dużemu obciążeniu dynamicznemu należy ja wymienić, to tyle


    Reference: http://www.lanex.cz/en/produkty/lodni-prumyslova-lana/sortim...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 580
Grading comment
Bardzo dziękuję Marianowi Krzymińskiemu, Katarzynie i Rafałowi