ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

site engineer

Polish translation: inżynier budowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:site engineer
Polish translation:inżynier budowy
Entered by: Olga Slattery

12:48 May 23, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / stanowisko
English term or phrase: site engineer
nie bardzo chce go nazwac kierownikiem budowy, choc na to mi wychodzi... ma ktos jakis inny pomysl??
Olga Slattery
Ireland
inżynier budowy
Explanation:
tak bywa w dwujęzycznych ofertach pracy, np. www.pracuj.net.pl/praca/opd,2126.html
Selected response from:

Jacek Olender
Grading comment
chyba to neologizm, ale najlepiej odroznia inzyniera od majstra... dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kierownik majster budowy
IwonaASzymaniak
2inżynier budowyJacek Olender


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
inżynier budowy


Explanation:
tak bywa w dwujęzycznych ofertach pracy, np. www.pracuj.net.pl/praca/opd,2126.html

Jacek Olender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39
Grading comment
chyba to neologizm, ale najlepiej odroznia inzyniera od majstra... dzieki!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kierownik majster budowy


Explanation:
To nie ja wymyśliłam, bo dla mnie to brzmi dziwnie, ale słownik stanowisk
http://www.hrk.pl/Slowniki/Term/?position=171&sort=8&title=K...
Ponoć "głównym celem tego stanowiska jest zarządzanie bieżącą produkcją budowlaną". Ja bym powiedziała najwyzej majster budowy.
"głównym celem" stanowiska kierownik budowy jest "kompleksowe zarządzanie budową"
I jest tam jeszcze kierownik obiektu, któru zarządza "procesami budowy określonego obiektu stanowiącego fragment przedsięwzięcia."

Ten słownik włożyłam do GlossPostu


    Reference: http://www.proz.com/translation-glossary-post/polski/10070
IwonaASzymaniak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: o żeż - no tak :( bez komentarza
73 days
  -> dzięki :), ja też zostawiłam bez komentarza, byłam po arbitrażu świeżo i nie miałam siły się upierać przy swoim,; a powinnam, ale czasem ręce opadają :(