KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

damper spindle

Polish translation: trzpień tłumika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:damper spindle
Polish translation:trzpień tłumika
Entered by: EnglishDirect

19:49 Oct 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: damper spindle
brak kontekstu... element w spisie rzeczy
sugestie mile widziane :)
EnglishDirect
trzpień tłumika
Explanation:
sugestia

Przykład
Za wartość skoku odpowiadają odległość między gumowymi zderzakami odbicia [10] i dobicia [16], które są osadzone na trzpieniu tłumika [5]

Wydaje mi się, że trzpień tłumika pełni podobną funkcję do "damper spindle".

Simple direct mounting on the damper spindle with a universal spindle clamp, supplied with. an anti-rotation strap to prevent the actuator from rotating.

Jednak zależy czego ten spis rzeczy dotyczy - jakiejś maszyny, budynku?

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2007-10-20 21:27:07 GMT)
--------------------------------------------------

A spróbuj tutaj - to właśnie dotyczy wentylacji (air control dampers in ventilation and air-conditioning systems)
http://64.233.183.104/search?q=cache:NLHQLoLc5PMJ:www.ecprod...

Z tego wynika, że spindle to jest coś na czym osadzony jest damper:
"Simple direct mounting on the damper spindle with a universal spindle clamp ..."

Jest coś takiego jak tłumiki hałasu w instalacjach wentylacyjnych
http://www.frapol.com.pl/p/index.php3?str=produkty&dz=5

Selected response from:

MagDol
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3trzpień (może obrotowy) zasuwyrobwoj
2 +1trzpień tłumika
MagDol


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
trzpień tłumika


Explanation:
sugestia

Przykład
Za wartość skoku odpowiadają odległość między gumowymi zderzakami odbicia [10] i dobicia [16], które są osadzone na trzpieniu tłumika [5]

Wydaje mi się, że trzpień tłumika pełni podobną funkcję do "damper spindle".

Simple direct mounting on the damper spindle with a universal spindle clamp, supplied with. an anti-rotation strap to prevent the actuator from rotating.

Jednak zależy czego ten spis rzeczy dotyczy - jakiejś maszyny, budynku?

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2007-10-20 21:27:07 GMT)
--------------------------------------------------

A spróbuj tutaj - to właśnie dotyczy wentylacji (air control dampers in ventilation and air-conditioning systems)
http://64.233.183.104/search?q=cache:NLHQLoLc5PMJ:www.ecprod...

Z tego wynika, że spindle to jest coś na czym osadzony jest damper:
"Simple direct mounting on the damper spindle with a universal spindle clamp ..."

Jest coś takiego jak tłumiki hałasu w instalacjach wentylacyjnych
http://www.frapol.com.pl/p/index.php3?str=produkty&dz=5



MagDol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58
Grading comment
Dziękuję!
Notes to answerer
Asker: dziękuję za propozycję... to chyba jednak nie to... zmierzam bardziej w stronę instalacji wentylacyjnych itp...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: to dlaczego tego (instalacje wentylacyjne) nie podałeś? Odpowiedziałbym tak samo . Będzi e pewnie trzpień/oś zasuwy
18 mins
  -> dzięki

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trzpień (może obrotowy) zasuwy


Explanation:
propozycja składana według WNT

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 301