KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

door heater

Polish translation: nagrzewnica naddrzwiowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:door heater
Polish translation:nagrzewnica naddrzwiowa
Entered by: EnglishDirect

20:53 Oct 22, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: door heater
przykro mi - szerszego kontekstu niż podany brak :(

mogę liczyć na SUGESTIE?
EnglishDirect
nagrzewnica naddrzwiowa
Explanation:
No to już jest kontekst że hej. Stąd moja propozycja.

http://tinyurl.com/2jbzal
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Ślicznie dziękuję i kłaniam się nisko!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3nagrzewnica naddrzwiowa
Maciek Drobka
3dmuchawa/nawiew naddrzwiowy
TechWrite


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
nagrzewnica naddrzwiowa


Explanation:
No to już jest kontekst że hej. Stąd moja propozycja.

http://tinyurl.com/2jbzal

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 229
Grading comment
Ślicznie dziękuję i kłaniam się nisko!
Notes to answerer
Asker: Dziękuję. Jak sam zapewne wiesz z autopsji, ma się czasem do czynienia jedynie z 'nagą' listą elementów do przetłumaczenia. Kontekst w tym przypadku stworzyłem sam. Jeśli pozwolisz, to poczekam jeszcze chwilę z tymi 4 punktami :) Dzięki raz jeszcze...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslawa Jodlowiec
2 mins
  -> dziękuję

agree  MagDol
28 mins
  -> dziękuję

agree  Stanislaw Czech, MCIL
2 hrs
  -> dziękuję

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dmuchawa/nawiew naddrzwiowy


Explanation:
propozycja...

TechWrite
Israel
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Dmuchawa nie musi grzać. Poza tym: http://www.google.pl/search?hl=pl&q="dmuchawa naddrzwiowa"&b... , http://www.google.pl/search?hl=pl&q="nawiew naddrzwiowy"&btn...
6 mins
  -> To tylko propozycja. Racja, dmuchawa NIE MUSI grzać, ale zazwyczaj kojarzy się z grzaniem.