KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

soffits (in PVC-u)

Polish translation: podbitki dachowe (z twardego PCW)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:soffits (in PVC-u)
Polish translation:podbitki dachowe (z twardego PCW)
Entered by: Agnieszka Zmuda

16:33 Oct 23, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: soffits (in PVC-u)
Z listu spółdzielni do lokatora w sprawie wymiany dachu. Słownika budowlanego nie mam, wiedzy fachowej takoż, więc liczę na pomoc. w "zwykłym" słowniku "soffit" ma kilka znaczeń - nie wiem, czy wszystkie odnoszą się do dachu i które określenie jest najwłaściwsze.

...Also included in the work is replacement of existing fascia boards and **soffits in PVC-u**...

Nie wiem, czy to "in PVC-u" łączy się z "soffits", czy również z "fascia boards"...
Agnieszka Zmuda
Poland
podbitki dachowe (z PCW)
Explanation:
budowlany
http://tinyurl.com/3exrgl
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podbitki dachowe (z PCW)
bartek
3podsufitka
EnglishDirect


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
soffits (in pvc-u)
podsufitka


Explanation:
sugestia...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-10-23 16:38:55 GMT)
--------------------------------------------------

z PVC (zapomniałem dodać)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-10-23 16:39:23 GMT)
--------------------------------------------------

z PVC-U ;)

EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
soffits (in pvc-u)
podbitki dachowe (z PCW)


Explanation:
budowlany
http://tinyurl.com/3exrgl

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382
Grading comment
Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: z twardego PCW (bo to właśnie oznacza PVC-u)
5 hrs
  -> oooo - u nie zauwazylam :(