KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

general arrangement drawing

Polish translation: ogólny rysunek rozmieszczenia


17:48 Oct 25, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / rysunki techniczne
English term or phrase: general arrangement drawing
Znalazłam tylko tyle, że to jest to samo co "layout drawing" i przeciwieństwo "detailed drawing". Co to będzie: rysunek poglądowy?

W zdaniu:
The various components should be set at the location of final assembly per your general arrangement drawings
MagDol
Poland
Polish translation:ogólny rysunek rozmieszczenia
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-10-25 17:53:40 GMT)
--------------------------------------------------

Schemat lub rysunek ogólnego rozmieszczenia części elektrycznych i elektronicznych.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-10-25 17:53:58 GMT)
--------------------------------------------------

to przykład oczywiście

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2007-10-30 10:37:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję.
Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
Dziękuję. Trochę zmodyfikowałam i napisałam w końcu schemat ogólny urządzenia, ale dziękuję za naprowadzenie. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2ogólny rysunek rozmieszczenia
EnglishDirect
4plan zagospodarowania
Marian Krzymiński


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plan zagospodarowania


Explanation:
IMHO, link poniżej


    Reference: http://www.roymech.co.uk/Useful_Tables/Drawing/Mech_Drawings...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 580

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ogólny rysunek rozmieszczenia


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-10-25 17:53:40 GMT)
--------------------------------------------------

Schemat lub rysunek ogólnego rozmieszczenia części elektrycznych i elektronicznych.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-10-25 17:53:58 GMT)
--------------------------------------------------

to przykład oczywiście

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2007-10-30 10:37:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję.

EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47
Grading comment
Dziękuję. Trochę zmodyfikowałam i napisałam w końcu schemat ogólny urządzenia, ale dziękuję za naprowadzenie. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: czasem może to byc także rysunek wymiarów gabarytowych
2 hrs
  -> Dziękuję!

agree  Miroslawa Jodlowiec
15 hrs
  -> Dziękuję pięknie!