KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

EAS tagging gate system

Polish translation: system/układ znakowania z bramkami typu/z funkcją EAS


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:EAS tagging gate system
Polish translation:system/układ znakowania z bramkami typu/z funkcją EAS
Entered by: EnglishDirect

09:03 Oct 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: EAS tagging gate system
to może jeszcze to poproszę...

(systuacja z kontekstem jak przed chwilą)

Dziękuję!
EnglishDirect
system/układ znakowania z bramkami typu/z funkcją EAS
Explanation:
Ogólnie chodzi o technologię RFID. Więcej tu:
http://www.msipolska.pl/praktyczne_rozwiazania0306.php4?art=...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-10-29 09:10:10 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli system ma funkcję EAS (Electronic Article Security), to zawiera informację o (nie)zapłaceniu za towar -- dzięki temu wszczyna alarm w momencie przejścia przez bramkę z towarem, za który nie uregulowano zapłaty.

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-10-29 09:27:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

W odpowiedzi na komentarz Marka:
http://tinyurl.com/2l58ra
http://tinyurl.com/2vefay
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Super! Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1system przywieszek antykradzieżowych / elektronicznych zabezpieczeń towarów EAS
bartek
3 -1system/układ znakowania z bramkami typu/z funkcją EAS
Maciek Drobka


Discussion entries: 5





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
eas tagging gate system
system przywieszek antykradzieżowych / elektronicznych zabezpieczeń towarów EAS


Explanation:
EAS = Electronic Article Surveillance

--------------------------------------------------
Note added at   4 min (2007-10-29 09:07:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2rksdf

--------------------------------------------------
Note added at   16 min (2007-10-29 09:19:34 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Jeszcze zatęsknisz za tą odpowiedzią :) :) :)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382
Notes to answerer
Asker: Dziękuję rónież i przepraszam, że system działa w ten sposób, a nie inny...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): po tej linii, ale dodałbym gdzieś bramki - EAS odnosi się do etykiet, a nie do bramek
12 mins
  -> no, to właśnie napisałam, że jeszcze zatęskni :)

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
eas tagging gate system
system/układ znakowania z bramkami typu/z funkcją EAS


Explanation:
Ogólnie chodzi o technologię RFID. Więcej tu:
http://www.msipolska.pl/praktyczne_rozwiazania0306.php4?art=...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-10-29 09:10:10 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli system ma funkcję EAS (Electronic Article Security), to zawiera informację o (nie)zapłaceniu za towar -- dzięki temu wszczyna alarm w momencie przejścia przez bramkę z towarem, za który nie uregulowano zapłaty.

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-10-29 09:27:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

W odpowiedzi na komentarz Marka:
http://tinyurl.com/2l58ra
http://tinyurl.com/2vefay

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 229
Grading comment
Super! Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Marek Daroszewski (MrMarDar): nie super - bo wychodzi, że to bramki są EAS; Maciek - nie robiłbym disagree, ale nie chcę, żeby ktoś w ciemno później tego użył
13 mins
  -> A ja bym był ostrożniejszy z 'disagree'. Bramka musi z tym współpracować, więc można o niej powiedzieć 'bramka EAS'. Polecam: http://tinyurl.com/2l58ra , http://tinyurl.com/2vefay (tu wszystko to to samo)