KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

panning

Polish translation: wygładzanie (betonu dyskami)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:panning
Polish translation:wygładzanie (betonu dyskami)
Entered by: TLUMACZ77

15:30 Jan 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / concrete finishing
English term or phrase: panning
O zacieraczce samobieżnej do betonu:
Ideally suited for panning and burnishing applications.
To zdanie nie ma szerszego kontekstu
Tomasz Poplawski
wygładzanie
Explanation:
witam
otóż moim skromnym zdaniem może chodzić o wygładzanie (najczęściej za pomocą tzw. dysków wygładzających)
Selected response from:

TLUMACZ77
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wyrównywanieAndrzejW
3wygładzanieTLUMACZ77


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wygładzanie


Explanation:
witam
otóż moim skromnym zdaniem może chodzić o wygładzanie (najczęściej za pomocą tzw. dysków wygładzających)

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wyrównywanie


Explanation:
jako pierwsza faza wykończenia po nałożeniu betonu

AndrzejW
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: pomylilem sie poprzednio - koryta (pans) montowane na lopatkach maszyny sa uzywane na pierwszej fazie wyrownania (zgrubsza), po ich demontazu idzie wygladzanie
3 days13 hrs