KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

Tie-in at Plant battery limits

Polish translation: podłączenie do instalacji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tie-in at Plant battery limits
Polish translation:podłączenie do instalacji
Entered by: Bartosz Sobala

18:49 Feb 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: Tie-in at Plant battery limits
Punkt w tabeli podziału obowiązków na placu budowy.
Zawiera podpunkty:
- Preparing all systems for safe tie-ins
- Obtaining Buyer's approval and execution of tie-ins as per specification
- Removing blinds, seals etc. as required

Może opisowo "zabezpieczanie i usuwanie materiałów pomocniczych"?
Dokument raczej nie pisany przez inglisz nejtiva.
Pozdrawiam
Bartosz Sobala
Peru
podłączenie do zespołu urządzeń budowy
Explanation:
http://www.answers.com/topic/battery-limits?cat=technology

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2008-02-17 11:35:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję bardzo
Selected response from:

Jacek Szlijan
Poland
Grading comment
W tym kontekście to bardziej mi pasuje.
Dziękuję i pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podłączenie(a) do granicy dostawy instalacji
bartek
4podłączenie do zespołu urządzeń budowy
Jacek Szlijan


Discussion entries: 7





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tie-in at plant battery limits
podłączenie(a) do granicy dostawy instalacji


Explanation:
tie-in = podłączenie
battery limits - granica dostawy (za rozsądną propozycją PiotraA - było kiedyś na prozie)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński: jak najbardziej!
1 day3 hrs
  -> Dzięki - ech :) :)

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tie-in at plant battery limits
podłączenie do zespołu urządzeń budowy


Explanation:
http://www.answers.com/topic/battery-limits?cat=technology

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2008-02-17 11:35:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję bardzo

Jacek Szlijan
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
W tym kontekście to bardziej mi pasuje.
Dziękuję i pozdrawiam