KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

Spool drawing

Polish translation: rysunki (wykonawcze) trasy/fragmentów rurociągu


18:30 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: Spool drawing
"Spool drawing (cutting plan) for fabrication with welding map"

Jeden z obowiązków wykonawcy w kategorii "Pipe works". Inne obowiązki dotyczą sporządzania rysunków / schematów, dostarczania materiałów, przeprowadzania testów, itp.
Bartosz Sobala
Peru
Polish translation:rysunki (wykonawcze) trasy/fragmentów rurociągu
Explanation:
... Kompletne trasy rurociągowe tzw. spool, ze wszystkich gatunków stali węglowych, ... ca 12.000 ton/rok rurociągów; ca 2.000 ton/rok zbiorników i aparatów ...
www.energomontaz.com.pl/pl/oferta/
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rysunki (wykonawcze) trasy/fragmentów rurociąguA.G.
2nawijanie na szpulkę / rozsnuwaniexxxvenue


Discussion entries: 3





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
spool drawing
nawijanie na szpulkę / rozsnuwanie


Explanation:
")

Example sentence(s):
  • Do obowiązków należy nawijanie na szpulkę / rozsnuwanie przy z zszywaniu według wzoru wykroju.
xxxvenue
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: chyba nie o to chodzi, to chyba raczej w kontekście tkania


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spool drawing
rysunki (wykonawcze) trasy/fragmentów rurociągu


Explanation:
... Kompletne trasy rurociągowe tzw. spool, ze wszystkich gatunków stali węglowych, ... ca 12.000 ton/rok rurociągów; ca 2.000 ton/rok zbiorników i aparatów ...
www.energomontaz.com.pl/pl/oferta/

A.G.
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 471
Grading comment
Dziękuję