KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

structural grade

Polish translation: klasa konstrukcyjna/budowlana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structural grade
Polish translation:klasa konstrukcyjna/budowlana
Entered by: Monika Llewellyn

08:11 Feb 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / klasyfikacja konstrukcji
English term or phrase: structural grade
Chodzi tu o grade drewnianych szkieletow i uzytego drewna. Czy jest to klasa? Pasuje to oczywiscie do drewna, ale nie do klasyfikacji konstrukcji. Dziekuje!
Monika Llewellyn
New Zealand
klasa konstrukcyjna/budowlana
Explanation:
Ale b. mało wystąpień

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="drewno * klasy budowlan...
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="drewno * klasy konstruk...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-02-21 08:15:34 GMT)
--------------------------------------------------

I jeszcze:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="deska klasy budowlanej&...
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziekuje bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drewno budowlanePolangmar
3 +1klasa konstrukcyjna/budowlana
Maciek Drobka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
klasa konstrukcyjna/budowlana


Explanation:
Ale b. mało wystąpień

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="drewno * klasy budowlan...
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="drewno * klasy konstruk...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-02-21 08:15:34 GMT)
--------------------------------------------------

I jeszcze:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="deska klasy budowlanej&...

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 229
Grading comment
Dziekuje bardzo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
1 hr
  -> dziękuję

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drewno budowlane


Explanation:
structural grade construction - konstrukcja z drewna budowlanego
http://tinyurl.com/yrkbam
http://tinyurl.com/2xsdlr

"Grade" często występuje np. w angielskich nazwach stali, gdy po polsku mówimy stal narzędziowa, konstrukcyjna, łożyskowa, szybkotnąca itp. lub podajemy tylko jej symbol.
http://tinyurl.com/2fy5r9
http://tinyurl.com/yrrlye

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1470