KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

structural design integrity

Polish translation: poprawność projektu budowlanego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structural design integrity
Polish translation:poprawność projektu budowlanego
Entered by: Marian Krzymiński

13:21 Mar 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: structural design integrity
• Verify if the engineering office has a copy of the following Civil Structural Architectural Standards and Operating Procedures:
- CSA 123 **Structural Design Integrity**
and where applicable
- CSA 456 for the Seismic Design for
New Buildings & Structures
- CSA 789 for the Seismic
Rehabilitation of existing facilities.
• Verify how often they have applied these Standards & SOPs.
iolka
poprawność projektu budowlanego
Explanation:
Ocena poprawności projektu i jego uzgodnienia jest dokonywana w oparciu o ustawę z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tj.: Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229; zm. Dz. U. z 2003 r. Nr 52, poz. 452, z 2004 r. Nr 96, poz. 959) i akty wykonawcze do niej. Z linku poniżej
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
dziękuję serdecznie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wytrzymałośc i stateczność konstrukcjiA.G.
4poprawność projektu budowlanego
Marian Krzymiński
4spójność strukturalna projektu
Adam Lankamer
3stabilność strukturalna projektu(ów)
Edyta Sawin


Discussion entries: 3





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stabilność strukturalna projektu(ów)


Explanation:
rzetelność strukturalna projektu (ów)

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22
Notes to answerer
Asker: dziękuję


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spójność strukturalna projektu


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 87
Notes to answerer
Asker: zastanawiam się czy nie chodzi o spójność projektu konstrukcyjnego?

Asker: dziękuję


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poprawność projektu budowlanego


Explanation:
Ocena poprawności projektu i jego uzgodnienia jest dokonywana w oparciu o ustawę z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tj.: Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229; zm. Dz. U. z 2003 r. Nr 52, poz. 452, z 2004 r. Nr 96, poz. 959) i akty wykonawcze do niej. Z linku poniżej


    Reference: http://www.straz.ostrowiec.pl/index.php?option=com_content&t...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 580
Grading comment
dziękuję serdecznie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: co ma np. kopanie fundamentów (jest w projekcie bud.?) do structural design , co ma projekt rozmieszczenia tryskczy do structural design?
12 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wytrzymałośc i stateczność konstrukcji


Explanation:
tu budowlanej: zdolność do przenoszenia obciażeń przy zachowaniu postaci: nic nie pęknie i nie zawali sie.


--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2008-03-17 08:50:38 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

The Structural Integrity of Steel Buildings

To understand how a steel building works structurally one must first understand the basic components and make-up of the structure along with descriptions of those components that provide stability.

Zgadam sie, ze projekt winien być poprawny (nie dopuszcza sie więcej nie 3 błedy ortograficzne i interpunkcyjne w całości, musi być zezwolenie od wójta w gminie etc.) Ale tu chodzi o dach nad halą w Katowicach

A.G.
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 471
Notes to answerer
Asker: dziękuję