KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

structure grid

Polish translation: szkielet budowli


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structure grid
Polish translation:szkielet budowli
Entered by: Polangmar

17:45 Apr 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: structure grid
Pozycja w kosztorysie projektu.
"Concept design issues:
* Structure grid,
* Facade,
* Interior layout."
Proszę o pomoc!
Piotr Andrzejczak
szkielet konstrukcji/budynku
Explanation:
Na to wskazuje kontekst.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Po dalszej części tekstu wnoszę, że chodziło jednak o szkielet budynku. Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3szkielet konstrukcji/budynkuPolangmar
3siatka budynku/budowyrobwoj
3konstrukcja (stalowa) siatkowa
Marian Krzymiński


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konstrukcja (stalowa) siatkowa


Explanation:
sądzę, że może chodzić o konstrukcje szkieletowe w budownictwie (Konstrukcje siatkowe)...linki pomocne poniżej


    Reference: http://forum.w-a.pl/viewtopic.php?t=647&sid=cb3aec77287bd69f...
    Reference: http://images.businessweek.com/ss/05/11/wondersoftheworld/im...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 580
Notes to answerer
Asker: Dziękuję uprzejmie!


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
siatka budynku/budowy


Explanation:
tak wynika z kontekstu, a tu odpowiedni link
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="siatka budynku&lr=

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 301
Notes to answerer
Asker: Dziękuję uprzejmie!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marian Krzymiński: mam wrażenie, że asker ma tekst o charakterze projketu budowlanego a cytowany link odnosi siędo sieci komputerowej w budynku.
48 mins
  -> są tam też strony dotyczące siatki np. położenia fundamentów i innych elementów projektowanej budowli

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szkielet konstrukcji/budynku


Explanation:
Na to wskazuje kontekst.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1470
Grading comment
Po dalszej części tekstu wnoszę, że chodziło jednak o szkielet budynku. Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marian Krzymiński: to wtedy nazywa się to "building frame", jak sądzę chodzi o coś co pokazuje obrazek w moim drugim linku
15 hrs