KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

capacity rating of your power tool

Polish translation: parametry znamionowe elektronarzędzia


11:35 Apr 9, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / tools
English term or phrase: capacity rating of your power tool
The outside diameter and the thickness of your accessory must be within the capacity rating of your power tool
Ola Saragosti
Polish translation:parametry znamionowe elektronarzędzia
Explanation:
... winny się mieścić w zakresie parametrów znamionowych...
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4moc znamionowa elektonarzędzia
Marian Krzymiński
4parametry znamionowe elektronarzędzia
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parametry znamionowe elektronarzędzia


Explanation:
... winny się mieścić w zakresie parametrów znamionowych...

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 211

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moc znamionowa elektonarzędzia


Explanation:
Z uwagi na ograniczoną moc elektronarzędzia uzytkownik powinien korzystać (np. w przypadku wiertarki) z wieteł, otwornic o takiej maksymalnej średnicy, żeby nie przekroczyć wielkości momentu obrotowego wiertarki w czasie posługiwania się nią. W przypadku wiertaki takim ograniczeniem jest maksymalna średnica wiertła jakie możemy włożyć do uchwytu samocentrującego np. 13mm lub 40mm w przypadku otwornicy (narzędzie do wycinania okrągłych otworów w drewnie)

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 580