KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

cold laminated

Polish translation: zimnowalcowane


09:01 Jul 9, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: cold laminated
Tuleja śruby rozporowej:

Sleeve
NF EN 10088.3: steel no. 1.4404 cold laminated,

Pisali Francuzi po angielsku
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:zimnowalcowane
Explanation:
albo walcowane na zimno
Jeśli pisał to Francuz to będzie raczej to, ponieważ laminer po francusku to walcować. Profiles lamines = profile walcowane
Selected response from:

Grzegorz Kurek
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zimnowalcowane
Grzegorz Kurek
4 +2laminowana na zimnoMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
laminowana na zimno


Explanation:
spotkałem sie z laminowaniem stali na zimno

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-07-09 09:03:44 GMT)
--------------------------------------------------

albo blachy

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
0 min
  -> dzięki

agree  M.A.B.: http://www.google.pl/search?q="laminowana na zimno
12 mins
  -> dzięki

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zimnowalcowane


Explanation:
albo walcowane na zimno
Jeśli pisał to Francuz to będzie raczej to, ponieważ laminer po francusku to walcować. Profiles lamines = profile walcowane

Grzegorz Kurek
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): jest to logiczne, ale istnieje prawdopodobnieństwo, że to blacha laminowana
1 hr
  -> dzięki ;)

agree  PiotrA: Zdecydowanie tak, albo "walcowana na zimno". "Laminowana na zimno" w tym wypadku to rażąco błędna kalka językowa.
1 day1 hr
  -> dzięki :)