KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

spring of introduction hole

Polish translation: sprężyna (do) otworu wejściowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spring of introduction hole
Polish translation:sprężyna (do) otworu wejściowego
Entered by: Polangmar

06:36 Sep 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: spring of introduction hole
w nawiasie podane jest ''(keybox)''.
Niestety kontekstu za bardzo nie ma oprocz tego, ze jest to lista roznych narzedzi. Szukany term znajduje sie pod naglowkiem 'Czesci zapasowe'.

note: niewykluczone ze autorem nie jest native, wiec pochodne/podobnobrzmiace, a nawet o podobnym znaczeniu sa mile widziane .
Ano Nym
sprężyna (do) otworu wejściowego
Explanation:
Propozycja.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sprężyna (do) otworu wejściowegoPolangmar
3sprężyna otworu wprowadzającegorobwoj


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprężyna otworu wprowadzającego


Explanation:
ale co to znaczy brz kontekstu nie wiem

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 301

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprężyna (do) otworu wejściowego


Explanation:
Propozycja.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1470