ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

hydronic radiant floor heating

Polish translation: wodne ogrzewanie promiennikowe podłogi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hydronic radiant floor heating
Polish translation:wodne ogrzewanie promiennikowe podłogi
Entered by: bowa79

14:19 May 23, 2011
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: hydronic radiant floor heating
w domach ekologicznych
mww
wodne ogrzewanie promiennikowe podłogi
Explanation:
Chodzi o ogrzewanie promiennikowe za pomocą rur z ciepłą wodą umieszczonych w podłodze, jak wynika z podanego linku.
Selected response from:

bowa79
Grading comment
thnx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wodne ogrzewanie promiennikowe podłogibowa79
3ogrzewanie podłogowe
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wodne ogrzewanie promiennikowe podłogi


Explanation:
Chodzi o ogrzewanie promiennikowe za pomocą rur z ciepłą wodą umieszczonych w podłodze, jak wynika z podanego linku.


    Reference: http://www.backwoodshome.com/articles/hackleman64.html
bowa79
PRO pts in category: 16
Grading comment
thnx

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ogrzewanie podłogowe


Explanation:
Podejrzewam, że chodzi po prostu o ogrzewanie podłogowe. Zdaje sie, że autor koniecznie chciał wymyśleć nowe określenie.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 188