KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

housewrap

Polish translation: materiał izolacyjny/folia izolacyjna


04:29 Jun 23, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: housewrap
Housewrap
A synthetic material installed beneath the exterior siding to reduce air infiltration while allowing potentially damaging moisture to escape from exterior walls.
Barbara Piela
Polish translation:materiał izolacyjny/folia izolacyjna
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2004-06-28 09:07:07 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję
Selected response from:

jacek o
Grading comment
Napisalam izolacja.
Membrana nie moze byc, bo to tekst o membranowych tasmach uszczelniajacych.
Dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3membranaMarek Daroszewski (MrMarDar)
2materiał izolacyjny/folia izolacyjnajacek o


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
membrana


Explanation:
na pewno stosuje sie membrana dachowa...
mysle, ze mozna per analogiam powiedziec membrana scienna. Z opisu wynika, ze przepuszcza wilgoc, wiec nie pisalbym 'izolacyjna', raczej paroprzepuszczalna
HTH :)

http://www.ursa.pl/produkty.htm
http://www.bud-media.com.pl/warstwy/numery/n/nr01_2001/art16...
http://www.felix.pl/onduline/onduline21.htm

inne ew. nazwy: wloknina, osnowa...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
materiał izolacyjny/folia izolacyjna


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2004-06-28 09:07:07 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję

jacek o
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39
Grading comment
Napisalam izolacja.
Membrana nie moze byc, bo to tekst o membranowych tasmach uszczelniajacych.
Dziekuje bardzo!