KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

Stucco Window Head

Polish translation: stiukowe zwieńczenie okna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Stucco Window Head
Polish translation:stiukowe zwieńczenie okna
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

06:53 Jun 24, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: Stucco Window Head
Wylicznaka - elementy, na ktore naklada sie tasme uszczelniajaca:

Exterior Door with Deck
Stucco Window Head
Stucco Window Sill
Stucco Parapet Wall
Stucco Sill / Potshelf / Chimney Shoulder
Barbara Piela
stiukowe zwieńczenie okna
Explanation:
window head to chyba "zwieńczenie okna" (np. http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/571.htm)
stucco (za new kosciuszko) - stiuk...


--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2004-06-24 07:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

tutaj sa \"window heads\"
http://ah.bfn.org/a/DCTNRY/w/windowhead.html
http://www.canamould.com/downloads/catalog/19-20.pdf
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzieki!
Nadproze to belka drewniana nad otworem okiennym i w tekscie mam to jako "header".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3nadproże ościeżnicy okna z nałożonym tynkiem szlachetnym
bartek
2stiukowe zwieńczenie oknaMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stucco window head
nadproże ościeżnicy okna z nałożonym tynkiem szlachetnym


Explanation:
sł. techniczny

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): tez to widzialem, ale pol-ang podaje 'nadproze jako lintel' i chyba tutaj maja racje (http://www.sibet.com.pl/toffer.php/i_sess/27979561640da879e7... i jak tu tlumaczyc??? hahaha; na mojej budowie nadproze to byla "belka betonowa"
17 mins
  -> ok, next time :-)

42 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
stucco window head
stiukowe zwieńczenie okna


Explanation:
window head to chyba "zwieńczenie okna" (np. http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/571.htm)
stucco (za new kosciuszko) - stiuk...


--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2004-06-24 07:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

tutaj sa \"window heads\"
http://ah.bfn.org/a/DCTNRY/w/windowhead.html
http://www.canamould.com/downloads/catalog/19-20.pdf


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185
Grading comment
Dzieki!
Nadproze to belka drewniana nad otworem okiennym i w tekscie mam to jako "header".