KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

drip edge

Polish translation: kapinos


04:33 Jun 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: drip edge
Cos w rodzaju "krawedzi sciekowej" tlumaczac doslownie. Element dachu.

CONTINUOUS STRUCTURAL ROOF DECK
GRACE UNDERLAYMENT
EXPOSED ROOF COVERING
METAL DRIP EDGE (By Others)
GUTTER
FASCIA
SUB FASCIA
SOFFIT (Finish and Venting as Required)
SIDING
WALL SHEATHING

1. The drip edge is installed over the Grace underlayment
2. Install Grace underlayment to form water shedding laps
3. Repair all holes left from removal of toe boards, roof jacks, etc.
Barbara Piela
Polish translation:kapinos
Explanation:
Tak mówią starzy cieśle na odpowiednio wyprofilowaną listwę, którą przybija się do dachu, żeby skapywała z niej woda. Chyba o to chodzi?
Selected response from:

TomaszD
Grading comment
Dziekuje!
Deszczownice znalazlam w slowniku, ale znaczenie tego slowa jest inne:
«urządzenie mechaniczne rozpylające wodę w postaci sztucznego deszczu, służące do zraszania pól uprawnych, sadów, zieleńców itp.; deszczownica»
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kapinosTomaszD
3deszczownica
bartek


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kapinos


Explanation:
Tak mówią starzy cieśle na odpowiednio wyprofilowaną listwę, którą przybija się do dachu, żeby skapywała z niej woda. Chyba o to chodzi?


TomaszD
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Dziekuje!
Deszczownice znalazlam w slowniku, ale znaczenie tego slowa jest inne:
«urządzenie mechaniczne rozpylające wodę w postaci sztucznego deszczu, służące do zraszania pól uprawnych, sadów, zieleńców itp.; deszczownica»

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deszczownica


Explanation:
http://66.102.11.104/search?q=cache:gpPHmEFQySMJ:www.pkn.pl/...

Kształtki i detale uzupełniające system: gąsior, blacha okapowa, deszczownica, wiatrownica, rynna specjalna do koszy, łata metalowa, obróbki do przejść, uszczelka, wkręty
http://www.wodan.pl/cards/products/piid/t_01.php?d=1

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1382