KudoZ home » English to Polish » Cooking / Culinary

Dundee cake

Polish translation: ciasto Dundee


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Dundee cake
Polish translation:ciasto Dundee
Entered by: literary

15:33 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Cooking / Culinary
English term or phrase: Dundee cake
Część angielskiego podwieczorku. W polskim Google jest trochę trafień.
literary
ciasto Dundee
Explanation:
takie tłumaczenie najczęściej pojawia się w polskich książkach kucharskich/ portalach internetowych z przepisami
Selected response from:

Anna D Agostino
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ciasto DundeeAnna D Agostino
3 +1keks
Monika Rozwarzewska


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dundee cake
ciasto Dundee


Explanation:
takie tłumaczenie najczęściej pojawia się w polskich książkach kucharskich/ portalach internetowych z przepisami


    Reference: http://www.kulinaria.foody.pl/strony/1/i/136.php?re_id=1906
Anna D Agostino
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
51 mins
  -> dzięki! ps. również zgadzam się co do pewnej zbieżności tego ciasta z keksem :)

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dundee cake
keks


Explanation:
Tak wynika z przepisów, jakie znalazłam w sieci oraz ze zdjęć.

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2008-02-19 16:07:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.glasgowguide.co.uk/recipes images/Dundee Cake.jpg

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2008-02-19 16:08:58 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście można to zrobić opisowo, albo napisać, że "przypominające keks"

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-19 17:15:34 GMT)
--------------------------------------------------

Myślę, że najlepiej załatwić sprawę tak: "ciasto Dundee, które przypomina nasz keks"

Monika Rozwarzewska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
54 mins
  -> bardzo dziękuję