KudoZ home » English to Polish » Cooking / Culinary

poached eggs

Polish translation: jajka w koszulkach


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:poached eggs
Polish translation:jajka w koszulkach
Entered by: Lota

23:58 Apr 2, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Cooking / Culinary
English term or phrase: poached eggs
to są jajka z wody, ale każde jajko gotowane w garnuszku może być tak nazwane. Otóż gotowane są bez skorupki w wodzie, zwykle z dodatkiem kwasu np. octu, aby białko się ścięło i trzymało w sobie żółtko. Jak się ten sposób gotowania jajek nazywa po polsku? Dziękuję.
Lota
United States
jajka w koszulkach
Explanation:
myślę, że to właśnie to :)
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +12jajka w koszulkach
Stanislaw Czech, MCIL
4jajka po wiedeńskuBubz


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +12
jajka w koszulkach


Explanation:
myślę, że to właśnie to :)


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22Jajka+w+koszulkach...
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
7 mins
  -> Dzięki :-)

agree  allp
51 mins
  -> Dziękuję :-)

agree  Dariusz Saczuk
1 hr
  -> Dziękuję :-)

agree  legato
3 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  IwonaASzymaniak
5 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  Barbara Gadomska
6 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  Piotr Rypalski
8 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  M.Kornijów
9 hrs
  -> Dziękuję :)

agree  leff
11 hrs
  -> Dziękuję:)

agree  Kamil Tylutki
15 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  xxxKatarina Sro
1 day12 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  EwciaHo
2 days20 hrs
  -> Dziękuję :-)

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jajka po wiedeńsku


Explanation:
W zasadzie to samo, ale wydaje mi sie, ze ladniej


    Reference: http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=6773
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  IwonaASzymaniak: jajka po wiedeńsku mogą być gotowane od razu w szklance i nie podaje się ich w całości :-) "W koszulkach" jajko wylewa się ze skorupki na zakwaszoną wodę, dzięki temu bialko ścina się i tworzy ową "koszulkę". Uwielbiam jedne i drugie. Mniam. Smacznego.:-)
4 hrs
  -> A 'poached eggs' nie mozna gotowac w szklance?? To ja to cale zycie zle robie! Dzieki :)