KudoZ home » English to Polish » Cooking / Culinary

dipping cabinet

Polish translation: urzadzenie chlodzace


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dipping cabinet
Polish translation:urzadzenie chlodzace
Entered by: bartek

13:33 Sep 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: dipping cabinet
Tak wygląda http://tinyurl.com/55zw6s

Na oko to oblewarka, ale polskie inaczej wyglądają. Funkcje jakby zbliżone, ale ....
W moim tekście występuje jedynie raz w poleceniu postawienia na tym czymś miseczki na lody :(
bartek
urzadzenie chlodzace
Explanation:
tak naprawde to zgadzam sie z przedmowca ze to konserwator do lodow jednak zdanie postaw misteczke na konserwatorze do lodow brzmi niezbyt dobrze
tak na chlopski rozum chyba bym powiedziala na blacie lady chlodniczej, na blacie urzadzenia chlodniczego
Selected response from:

Aleksandra Fiddler
United Kingdom
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4konserwator do lodówArrakis
3lada chłodnicza
Ewa Stokłosa
3urzadzenie chlodzace
Aleksandra Fiddler


Discussion entries: 10





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konserwator do lodów


Explanation:
http://www.cws.com.pl/page.php?cat=12



Arrakis
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urzadzenie chlodzace


Explanation:
tak naprawde to zgadzam sie z przedmowca ze to konserwator do lodow jednak zdanie postaw misteczke na konserwatorze do lodow brzmi niezbyt dobrze
tak na chlopski rozum chyba bym powiedziala na blacie lady chlodniczej, na blacie urzadzenia chlodniczego

Aleksandra Fiddler
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dzięki :)

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lada chłodnicza


Explanation:
http://images.google.com/images?sourceid=mozclient&ie=UTF-8&...



--------------------------------------------------
Note added at 1 day6 hrs (2008-09-07 20:29:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://images.google.com/images?um=1&hl=pl&q=lada chłodnicza...

ti raczej po polsku

Ewa Stokłosa
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish