KudoZ home » English to Polish » Cooking / Culinary

added salt

Polish translation: unikac produktów zawierających sól


18:47 Feb 6, 2009
English to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary / jedzenie dla dzieci
English term or phrase: added salt
Wymienione jako jeden z Foods to Avoid under Twelve Months.
Czyli w ogóle nie dodawać soli??
maruna
Polish translation:unikac produktów zawierających sól
Explanation:
Jako matka, której dziecię właśnie przeszło na "prawdziwe" jedzenie, myślę, że chodzi o unikanie produktów zawierających sól.
Selected response from:

Katarzyna Cirino
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4unikac produktów zawierających sól
Katarzyna Cirino
3tu: sól jako dodatek do potraw
Marta Danek


Discussion entries: 4





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu: sól jako dodatek do potraw


Explanation:
żeby byla jasność, że chodzi o to żeby nie solić

Marta Danek
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
unikac produktów zawierających sól


Explanation:
Jako matka, której dziecię właśnie przeszło na "prawdziwe" jedzenie, myślę, że chodzi o unikanie produktów zawierających sól.

Katarzyna Cirino
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4