KudoZ home » English to Polish » Cooking / Culinary

Vegetables Fritters with Garlic and Olive Oil in Beignet

Polish translation: naleśnik w naleśniku?


01:41 Jan 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary / kulinaria
English term or phrase: Vegetables Fritters with Garlic and Olive Oil in Beignet
Nazwa francuskiej potrawy, pisane przez Francuza po angielsku, ponownie dla smakoszy
Pawel Bartoszewicz
Polish translation:naleśnik w naleśniku?
Explanation:
beignet to jest...fritter wg. mojego słownika FR ENG, a fritter to powinien być naleśnik. Więc może chodziło mu o smażone warzywa (fritter pomylił z fied?)z czosnkiem i oliwą z oliwek w naleśniku?
Mniam,
Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Dziekuje bardzo! W tłumaczeniu poszło: warzywa smażone z czosnkiem i oliwą z oliwek w naleśniku. Niech się dzieje, co chce.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2panierowane warzywa z czosnkiem i oliwą z oliwek zapiekane w cieście
bartek
4naleśnik w naleśniku?
Magda Dziadosz


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naleśnik w naleśniku?


Explanation:
beignet to jest...fritter wg. mojego słownika FR ENG, a fritter to powinien być naleśnik. Więc może chodziło mu o smażone warzywa (fritter pomylił z fied?)z czosnkiem i oliwą z oliwek w naleśniku?
Mniam,
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23
Grading comment
Dziekuje bardzo! W tłumaczeniu poszło: warzywa smażone z czosnkiem i oliwą z oliwek w naleśniku. Niech się dzieje, co chce.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
panierowane warzywa z czosnkiem i oliwą z oliwek zapiekane w cieście


Explanation:
zapiekane w kulkach

Ehm ......

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 08:28:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Cambrodge Dictionaries:
fritter

A slice of fruit, vegetable or meat covered with batter a mixture of flour, egg and milk and then fried
Batter - zasmażka (oj, coś mi się z zasmażką przypomniało :-)))))


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr
  -> Dzięki :-)

agree  Pawel Czernecki
1 hr
  -> Dzięki :-)