KudoZ home » English to Polish » Cooking / Culinary

Stripy Ice Cream Sundae

Polish translation: deser lodowy


11:29 Aug 4, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: Stripy Ice Cream Sundae
nazwa posiłku dla dzieci
ania
Polish translation:deser lodowy
Explanation:
z jakis lodow w paski; trudno cos wymyslic bez zdjecia
Selected response from:

Joanna Wachowiak-Finlaison
Malaysia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4lodowy przekładaniec
*eva*
4pasiaty / w paski / w zebrę / deser lodowy
bartek
3deser lodowy
Joanna Wachowiak-Finlaison


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stripy ice cream sundae
deser lodowy


Explanation:
z jakis lodow w paski; trudno cos wymyslic bez zdjecia

Joanna Wachowiak-Finlaison
Malaysia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stripy ice cream sundae
pasiaty / w paski / w zebrę / deser lodowy


Explanation:
deser lodowe "zebra"
deser lodowy "paseczki"
etc

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stripy ice cream sundae
lodowy przekładaniec


Explanation:
propozycja :)

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32