KudoZ home » English to Polish » Cosmetics, Beauty

sale stand

Polish translation: stoisko


14:10 Feb 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: sale stand
perfumy, sprzedaż, marketing, nie mam niestety kontekstu:(
bejbe
Polish translation:stoisko
Explanation:
ew. ekspozytor
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1stoisko
Maciej Andrzejczak
3stand na produkty w ofercie
Michał Wiśniewski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stoisko


Explanation:
ew. ekspozytor

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
2 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stand na produkty w ofercie


Explanation:
bez kontekstu to będzie Ci nawet trudno wybrać odpowiedź, bo to może znaczyć tyle różnych rzeczy...

tutaj stand rozumiem jako kartonowa konstrukcja, w Polsce też określana jako stand albo stend, w której wyeksponowane są perfumy w ofercie lub na wyprzedaży

Michał Wiśniewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4