KudoZ home » English to Polish » Cosmetics, Beauty

extensions

Polish translation: (sztuczny) kosmyk/pasemko włosów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:extensions
Polish translation:(sztuczny) kosmyk/pasemko włosów
Entered by: Darek Koter

23:12 Jul 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: extensions
These extensions have got to go. Because your hair is so fine, right, you have to attach it to something. The only way extensions work is if you’ve got your own hair to mask it, to blend it all in.
jodelka
(sztuczny) kosmyk włosów
Explanation:
extensions - sztuczne kosmyki włosów które przypina się pod "własnymi" włosami by nadać długości włosom, zwykle można je zdjąć kiedy się chce. Mogą być również różnych kolorów ( nie trzeba robić wtedy pasemek)
Selected response from:

Darek Koter
Grading comment
Wykorzystalam tę odpowiedz, choc Bubz tez oczywiscie miala racje, ale szukalam czegos krótkiego :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przedłużone włosy/ pasemka przedłużonych wlosówBubz
5(sztuczny) kosmyk włosówDarek Koter
3doczepione włosy
Joanna Wachowiak-Finlaison


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przedłużone włosy/ pasemka przedłużonych wlosów


Explanation:
Przedłużanie włosów. W kontekscie czasem po prostu włosy.


    Reference: http://www.google.co.nz/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&r...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Darek Koter: oops, sorry bubz...you were first
4 mins
  -> Cheers. Widze, panowie tez w temacie :))

agree  AgaM25
6 hrs
  -> Dziękuję:)

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(hair) extensions
(sztuczny) kosmyk włosów


Explanation:
extensions - sztuczne kosmyki włosów które przypina się pod "własnymi" włosami by nadać długości włosom, zwykle można je zdjąć kiedy się chce. Mogą być również różnych kolorów ( nie trzeba robić wtedy pasemek)

Darek Koter
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wykorzystalam tę odpowiedz, choc Bubz tez oczywiscie miala racje, ale szukalam czegos krótkiego :)

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
doczepione włosy


Explanation:
"musisz się pozbyć tych doczepionych/dopiętych włosów" - tak bym zrobiła w tym kontekście

Joanna Wachowiak-Finlaison
Malaysia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bubz: Doczepione to raczej hair pieces? Extensions sa splatane i przyklejane pasemko do pasemka(i bardzo czesto zrobione z ludzkich wlosow) http://methods.hairextensionsexposed.com/
5 mins
  -> http://www.kleopatra.com.pl/

neutral  Darek Koter: *scribble, scribble.....:)...my Polish needs a lot of WD-40 cans ..lol
6 mins
  -> a nie scribble przypadkiem Darku?