KudoZ home » English to Polish » Cosmetics, Beauty

lip scuff

Polish translation: pilingująca/ peelingująca pomadka do ust


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lip scuff
Polish translation:pilingująca/ peelingująca pomadka do ust
Entered by: Luiza Jasińska

08:43 Feb 12, 2009
English to Polish translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: lip scuff
Dzień dobry!

Mam tłumaczenie dla Body Shopu, gdzie pojawia się produkt o nazwie lip scuff i chciałam zapytać, czy ktoś z państwa wie, jak to należy przetłumaczyć?

Będę bardzo wdzięczna.
Luiza Jasińska
Poland
pilingująca/ peelingująca pomadka do ust
Explanation:
Zawarłabym w nazwie jej złuszczające właściwości, czyli to "scuff".
Selected response from:

Aleksandra Adler
Sweden
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pilingująca/ peelingująca pomadka do ust
Aleksandra Adler
3szminka/pomadka nawilżająca/odżywcza
Piotr Rypalski


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szminka/pomadka nawilżająca/odżywcza


Explanation:
Usuwa również martwy naskórek i zapobiega wysuszaniu i pękaniu warg.

Piotr Rypalski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję serdecznie


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pilingująca/ peelingująca pomadka do ust


Explanation:
Zawarłabym w nazwie jej złuszczające właściwości, czyli to "scuff".

Aleksandra Adler
Sweden
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję
Notes to answerer
Asker: Dziękuję. Pomyślałam tak samo jak pani i zrobiłam peeling do ust


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Marta Chelicka-Bernardo
29 mins
  -> dziękuję

agree  Olga Karp
7 hrs