KudoZ home » English to Polish » Economics

6-minute increments

Polish translation: tu: za każde (kolejne) 6 minut


05:08 Feb 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Economics
English term or phrase: 6-minute increments
You know what I love about you guys, is six-minute increments. Always billing in six-minute increments. Always thinking about time and the portion of money that it can bring.

Facet mowi o prawnikach.
xxxNovinka
Polish translation:tu: za każde (kolejne) 6 minut
Explanation:
może w tym kierunku
obciążacie klienta za każde 6 minut swojej pracy
naliczacie wynagrodzenie za każde kolejne 6 minut
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziekuje, drugie fajne, ale wykorzystalam pierwsza odpowiedz.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sześciominutowe naliczanie
allp
4 +1tu: za każde (kolejne) 6 minut
Adam Lankamer


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tu: za każde (kolejne) 6 minut


Explanation:
może w tym kierunku
obciążacie klienta za każde 6 minut swojej pracy
naliczacie wynagrodzenie za każde kolejne 6 minut

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633
Grading comment
Dziekuje, drugie fajne, ale wykorzystalam pierwsza odpowiedz.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mdarron
10 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sześciominutowe naliczanie


Explanation:
tak jak np. jednosekundowe w telefonii

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michał Wiśniewski: to mi sie podoba - brzmi dosc smiesznie. Tylko w drugim zdaniu juz bym nie powtarzal - tylko 'zawsze naliczacie po szesc minut / szesciominutowo'
1 hr
  -> dzięki :) oczywiście, modyfikacje wg kontekstu