KudoZ home » English to Polish » Economics

field expenses

Polish translation: wydatki (poniesione) w terenie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:field expenses
Polish translation:wydatki (poniesione) w terenie
Entered by: potyrka

17:04 Aug 14, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: field expenses
Jest to jedna z pozycji w kosztorysie.
potyrka
wydatki (poniesione) w terenie
Explanation:
może... cięzko bez kontekstu
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3wydatki (poniesione) w terenie
SlawekW
2wyjazdy służbowe (delegacje)
DarekS


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
wydatki (poniesione) w terenie


Explanation:
może... cięzko bez kontekstu

SlawekW
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Kontekst to właśnie kosztorys - nic więcej nie mam. I tak się z tym męczę...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: To jest prosty termin - więc dlaczego ciężko bez kontekstu?
1 hr
  -> czasami jest jak w Twin Peaks: things are not what they seem:)

agree  IwonaASzymaniak: A kosztorys dotyczy? jeśli projektu realizowanego w terenie, to jak najbardziej (delegacje będzie wówczas za mało)
3 hrs

agree  Irena Daniluk: teżbym na to stawiała... a i delegacje się 'załapią' :) Jaki rodzaj działalności? Są delegacje, czy wyjazdy 'w teren'?
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wyjazdy służbowe (delegacje)


Explanation:
Może się przyda.


    Reference: http://firma.onet.pl/1282,1103160,poradnik.html
DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4