KudoZ home » English to Polish » Economics

cashier's check vs. check

Polish translation: czek bankierski vs.czek


00:53 Mar 21, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: cashier's check vs. check
Sposoby dokonywania płatności to m.in. "bank draft, cashier's check, money order, check".
Czy ktoś mógłby mnie oświecić, czym różnią się ww. czeki i jak je tłumaczymy na język polski?
Z góry dziękuję.
Marcelina Haftka
Poland
Polish translation:czek bankierski vs.czek
Explanation:
Leksykon bankowo-giełdowy
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję wszystkim. Połączyłam odpowiedzi użytkowników Kozierkiewicz i Mdarron.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2czek bankierski vs.czekRoman Kozierkiewicz
4nizej...
mdarron
3czek potwierdzony vs. czek
Yoanna


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czek potwierdzony vs. czek


Explanation:
Jednak nie jestem 100% pewna, wg mnie definicje sie zgadzaja... [linki ponizej]


    Reference: http://www.twoja-firma.pl/artykuly/127,rozliczenia-bezgotowk...
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Cashier's_check
Yoanna
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cashier\'s check vs. check
nizej...


Explanation:
bank draft = przekaz bankowy
cashier's check = czek bankowy (potwierdzony)
money order = przekaz
check = czek zwykly

mdarron
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
czek bankierski vs.czek


Explanation:
Leksykon bankowo-giełdowy

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 388
Grading comment
Dziękuję wszystkim. Połączyłam odpowiedzi użytkowników Kozierkiewicz i Mdarron.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb
6 hrs
  -> Dziękuję

agree  cquest: bankierski, ponieważ w jednym amerykańskim kontrakcie miałem osobno cashier's check i certified check (jako potwierdzony).
845 days
  -> dziękuję