KudoZ home » English to Polish » Economics

works committee reversal

Polish translation: rozwiązanie rady pracowniczej


14:42 Oct 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / plan kont
English term or phrase: works committee reversal
brak kontekstu
Ewelina Kwiatek
Polish translation:rozwiązanie rady pracowniczej
Explanation:
Rada pracowników, o której mowa w ust. 4, ulega rozwiązaniu, a mandat jej członków wygasa po upływie 6 miesięcy od dnia....
Cały tekst pochodzi z dziennika ustaw:Dziennik Ustaw z 2006 r. Nr 79 poz. 550

sugestia
Selected response from:

Justyna Cuper
Poland
Grading comment
dziękuję;)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3korekta/odwrócenie/storno kosztów działalności rady zakładowej
Adam Lankamer
3rozwiązanie rady pracowniczej
Justyna Cuper


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozwiązanie rady pracowniczej


Explanation:
Rada pracowników, o której mowa w ust. 4, ulega rozwiązaniu, a mandat jej członków wygasa po upływie 6 miesięcy od dnia....
Cały tekst pochodzi z dziennika ustaw:Dziennik Ustaw z 2006 r. Nr 79 poz. 550

sugestia


    Reference: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/0550.htm
Justyna Cuper
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
dziękuję;)

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
korekta/odwrócenie/storno kosztów działalności rady zakładowej


Explanation:
to pewnie nazwa konta w ramach planu kont, ale bez kontekstu to zgadywanka

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633