KudoZ home » English to Polish » Economics

excess payable social security bodies

Polish translation: instytucje wypłacające dodatkowe świadczenia z tytyłu ubezpieczenia społecznego


17:52 Oct 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / plan kont
English term or phrase: excess payable social security bodies
brak kontekstu
Ewelina Kwiatek
Polish translation:instytucje wypłacające dodatkowe świadczenia z tytyłu ubezpieczenia społecznego
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3instytucje wypłacające dodatkowe świadczenia z tytyłu ubezpieczenia społecznegoRoman Kozierkiewicz
3dodatkowe świadczenia z ubezpieczenia społecznegoPolangmar


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dodatkowe świadczenia z ubezpieczenia społecznego


Explanation:
Może w ten sposób.

http://tinyurl.com/2bykfo

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 229

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instytucje wypłacające dodatkowe świadczenia z tytyłu ubezpieczenia społecznego


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 388
Grading comment
dziękuję:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EnglishDirect
4 hrs
  -> Dziękuję

disagree  Polangmar: To jest plagiat. Czy ta odpowiedź by padła, gdyby nie moja powyżej? http://je.pl/n5i9 // W takim razie polecam translatory maszynowe - one tłumaczą słowo w słowo. A dodawanie słów do cudzego tekstu to też jest plagiat.
8 hrs
  -> Jak ktoś gubi jedno słówo (bodies), to niech się zastanowi nad swoim błędem.