KudoZ home » English to Polish » Economics

reversal of exceptional risk provision

Polish translation: odwrócenie/storno korekty na ryzyko nadzwyczajne


17:59 Oct 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / plan kont
English term or phrase: reversal of exceptional risk provision
brak kontekstu
Ewelina Kwiatek
Polish translation:odwrócenie/storno korekty na ryzyko nadzwyczajne
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odwrócenie/storno korekty na ryzyko nadzwyczajne
Adam Lankamer
3rowiązanie rezerwy na ryzyko nazdywczajnemradzki


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odwrócenie/storno korekty na ryzyko nadzwyczajne


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: A co z "provision"? Za 5 godzin ktoś to przetłumaczy: http://www.proz.com/kudoz/2221198 .;) // Sposobem pewnego kolegi (a teraz chyba i Twoim) powiniem dać tu odpowiedź z "rezerwą" (nawet teraz, a potem skasować ten komentarz).
8 mins
  -> oczywiście korekta rezerwy na ryzyko ... dzięki; rób, co uważasz za słuszne ... ale ogranicz proszę komentarze do uwag merytorycznych

114 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rowiązanie rezerwy na ryzyko nazdywczajne


Explanation:
propozycja, cięzko bez kontekstu

mradzki
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish