KudoZ home » English to Polish » Economics

customer renewal rate

Polish translation: tempo (wskaźnik) wymiany (rotacji, odnawiania) [grup] klientów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:customer renewal rate
Polish translation:tempo (wskaźnik) wymiany (rotacji, odnawiania) [grup] klientów
Entered by: Piotr Fras

06:51 Oct 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: customer renewal rate
These forward-looking statements include statements regarding expected revenues (including growth rates), earnings and earnings per share (including on a non-GAAP basis), tax rates, sales pipelines and opportunities, forecasting ability, target market, customer renewal rates, product release dates, technology lead, competitive advantage and other statements that are not historical fact.
Piotr Fras
Poland
tempo (wskaźnik) wymiany (rotacji, odnawiania) [grup] klientów
Explanation:
Chociaż zgadzam się również z teorią Adama, to wydaje mi się, ze proste zastąpienie renewal na retention jedynie częściowo obejmuje zagadnienie.

Firmy w niektórych branżach analizują "odnawianie się (wymianę, rotację) grup klientów, zwłaszcza tam, gdzie następuje nasycenie danym produktem i kolejne zakupy tych samych osób są mniej prawdopodobne.

Zob. podane wyniki w linku (tylko wybrane, które odpowiadają konktekstowi)

HTH
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wskaźnik utrzymania/zatrzymania klientów
Adam Lankamer
3tempo (wskaźnik) wymiany (rotacji, odnawiania) [grup] klientów
inmb


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wskaźnik utrzymania/zatrzymania klientów


Explanation:
czyli ilu/jaki procent klientów przedłuża współpracę ze spółką

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633
Notes to answerer
Asker: A "customer retention rate"?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  inmb: częściowo się zgadzam
1 hr

agree  IwonaASzymaniak: całkowicie się zgadzam
2054 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tempo (wskaźnik) wymiany (rotacji, odnawiania) [grup] klientów


Explanation:
Chociaż zgadzam się również z teorią Adama, to wydaje mi się, ze proste zastąpienie renewal na retention jedynie częściowo obejmuje zagadnienie.

Firmy w niektórych branżach analizują "odnawianie się (wymianę, rotację) grup klientów, zwłaszcza tam, gdzie następuje nasycenie danym produktem i kolejne zakupy tych samych osób są mniej prawdopodobne.

Zob. podane wyniki w linku (tylko wybrane, które odpowiadają konktekstowi)

HTH


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22wymiana+klient%C3%B3w...
inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 58
Grading comment
Dzięki