KudoZ home » English to Polish » Economics

strange start

Polish translation: kurs dolara kształtował się dziwnie/nieprzewidywalnie na początku tygodnia


11:14 Nov 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Economics
English term or phrase: strange start
dollar had a strange start to the week
Bartek R
Polish translation:kurs dolara kształtował się dziwnie/nieprzewidywalnie na początku tygodnia
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4kurs dolara kształtował się dziwnie/nieprzewidywalnie na początku tygodnia
Adam Lankamer
3nienormalny początek
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
dollar had a strange start
kurs dolara kształtował się dziwnie/nieprzewidywalnie na początku tygodnia


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 633

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EnglishDirect
1 hr

agree  Roman Kozierkiewicz
2 hrs

agree  legato
9 hrs

agree  skisteeps
14 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nienormalny początek


Explanation:
Nie wiemy, czy dobry, czy też zły, choć raczej z odcieniem pejoratywnym (patrz odsyłacze).
Całe zdanie mogłoby w związku z tym wyglądać następująco:
"To nie był normalny początek tygodnia dla dolara"
albo
"Tydzień zaczął się dla dolara nie najlepiej".


    Reference: http://tinyurl.com/3eykjg
Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113